Backoffice voor intermediairs

Do it the smart way,
Do it the Yaper way

HR servicemedewerker

Ben jij een servicegerichte probleemoplosser, die deel wil uitmaken van een dynamisch team bij een snelgroeiend backofficebureau? Dan is dit jouw kans! We zijn op zoek naar een gemotiveerde HR servicemedewerker om ons team te versterken en onze klanten en medewerkers de beste ondersteuning te bieden.

Over ons

Wij zijn een snelgroeiend backoffice bureau dat gespecialiseerd is in het bieden van uitgebreide oplossingen voor intermediairs in verschillende sectoren. Onze diensten omvatten onder andere personeelszaken, financiële en salarisadministratie. Met een toegewijd team streven we ernaar om onze klanten te ontzorgen, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun kernactiviteiten. Daarbij stellen we ons op als externe collega’s van onze klanten. Als medewerker van onze servicedesk speel jij een cruciale rol als schakel tussen onze klanten en onze interne backoffice-experts.

Jouw verantwoordelijkheden

  1. Beantwoorden van inkomende e-mails en telefoongesprekken van intermediairs en medewerkers over uiteenlopende onderwerpen zoals cao’s, urenverwerking en facturatie. Hierbij fungeer je als de cruciale schakel tussen onze klanten en medewerkers aan de ene kant, en onze interne HR-experts aan de andere kant.
  2. Registreren van klantinteracties en opvolgen van openstaande kwesties om ervoor te zorgen dat problemen tijdig worden opgelost.
  3. Leveren van uitstekende klantenservice en het opbouwen van sterke relaties met klanten door effectieve communicatie en empathie.
  4. Meedenken en meewerken aan een continue verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Wat zoeken wij in een HR servicemedewerker?

  • Je vindt het leuk om problemen op te lossen en snel te schakelen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een vriendelijke, klantgerichte houding.
  • Je neemt eigenaarschap over een takenpakket en streeft daarin naar het beste resultaat.
  • Bereidheid om te leren en nieuwe vaardigheden op te doen.
  • Teamspeler met de mogelijkheid om zelfstandig te werken.

Wat wij bieden

  • Een dynamische en uitdagende werkomgeving in een groeiend bedrijf.
  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei.
  • Een competitief salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een hecht en ondersteunend team van collega’s.
  • 25 vakantiedagen plus 6,5 ATV dagen op basis van een fulltime dienstverband.

“Wil jij je kennis en ervaring inzetten in de flexbranche om intermediairs te adviseren over onze backofficedienstverlening? Dan nodig ik je graag uit voor een gesprek.”

Hans Vlugt

Directeur

Solliciteren?

Klaar om de volgende stap in jouw carrière te zetten en onderdeel te worden van het succes van Yaper? Solliciteer dan vandaag nog via de onderstaande button. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op met Laurens Heitkamp via info@yaper.nl.

Solliciteer direct op deze vacature

Upload je CV en motivatie
uitzendbureau-beginnen-eisen