Backoffice voor intermediairs

Backoffice voor intermediairs

Do it the smart way,
Do it the Yaper way

Overstappen van backoffice

Besteed je de backoffice van jouw uitzendbureau uit, maar ben je niet tevreden? Dan kan het lonen om over te stappen naar een andere backoffice partij. En daar helpen we je graag bij!

Samen met ons implementatieteam zorgen we voor een soepele overgang en migratie van systemen. Klik hier om direct naar het stappenplan te gaan.

Waarom overstappen naar Yaper?

Bij Yaper zien we het succes van jouw uitzendbureau als een gezamenlijk doel. Naast het uitvoeren van onze backoffice werkzaamheden bieden we een goede service en zijn we een betrouwbare partner die met je meegroeit. Dit uit zich onder andere in:

  • Goede bereikbaarheid: Onze servicedesk staat voor je klaar via mail en telefoon.
  • Persoonlijk contact: Iemand die jouw vragen kent, je naam onthoudt en altijd voor je klaarstaat. Wij vinden persoonlijk contact belangrijk daarom ben je bij ons geen nummer.
  • First time right: We houden van efficiëntie. Zo wordt 85% van de inkomende vragen bij het eerste contactmoment direct beantwoord en opgelost.
  • Snel een oplossing: Wachten is zonde van je tijd. Daarom bieden we gewoonlijk binnen 4 uur een oplossing voor jouw gestelde vragen.
  • Transparantie: we spelen open kaart en laten je graag zien wat de kostprijs is en welke marge jij overhoudt.

Hoe werkt een overstap?

Wij hebben al veel intermediairs mogen helpen bij de overstap naar Yaper. Hierdoor weten wij als geen ander hoe belangrijk het is dat de medewerkers en klanten zo weinig mogelijk merken van de overgang. Daarom hebben we een implementatieplan, een toegewijd team en een strakke planning om de samenwerking een kickstart te geven.  

  1. Kennismaking: Samen bespreken we de wensen, verwachtingen en afspraken met de huidige backoffice partij.
  2. Overstapplan: Vervolgens maken we een maatwerk plan waarin wordt vastgelegd wie wat doet. Zo maken we afspraken over de implementatie, de gegevensmigratie en het overzetten van de medewerkers en relaties.
  3. Voorbereiding: achter de schermen richten we jullie online omgeving in en starten we met de migratie van gegevens.
  4. Informeren betrokken partijen: klanten, medewerkers en andere betrokken partijen worden geïnformeerd over de overgang.
  5. Introductie systemen: Via een stapsgewijze introductie laten we jullie kennis maken met ons systeem.
  6. Livegang: Zodra alles klaarstaat gaan we op de geplande datum live. Welkom bij Yaper!

Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9!

Klaar om over te stappen?

Overweeg jij om over te stappen en wil je graag meer leren over Yaper? Neem dan contact op. We komen graag bij je langs!